2020
Що спільного у друкованої та цифрової реклами
Ефективні рекламні оголошення, незалежно від їхнього середовища, також мають загальні риси, які повинні включати:
Ясні і прості звернення
Сьогоднішні споживачі зайняті і відвернені, тому допоможіть їм запам’ятати ваше повідомлення, створивши просту рекламу. Гарне практичне правило полягає в тому, щоб заголовок був дуже простим, а потім всі наступні елементи, підтримують тематику заголовка. Чим ясніша ваша загальна концепція, тим більше шансів на те, що ваше оголошення буде прочитано і запам’ятовано.
Використання інформаційних сайтів допоможе вам в пошуку кваліфікованого персоналу, розмістити оголошення про роботу можна на сайті «Пропоную Роботу».
Правдива інформація
Не треба бути піцерією, яка стверджує, що їх піца — «найкраща» в місті, коли кожен відгук про неї незадовільний, люди скаржаться на сирі скоринки і погані напої. Рекламуючи себе, як кращу компанію, ніж ви є насправді, ви не покращите бізнес, а швидше прискорите вашу кінцеву загибель.
Спонукання споживачів до дії
Успішна реклама говорить людям, що саме робити. Недостатньо сказати, що ви пропонуєте «величезний вибір ремісничих предметів», або даєте свою адресу та години роботи магазину. Ваше оголошення має піти ще далі і сказати читачеві: «принесіть це оголошення і отримайте знижку 5%» або «зателефонуйте і отримайте додаткову інформацію».
Оригінальність оголошень
Плануєте розміщувати рекламу в місцевій газеті або в галузевому блозі, перш ніж створювати своє оголошення, проведіть деякі дослідження і вивчіть інші рекламні оголошення в цьому просторі, щоб переконатися, що ваша реклама буде виділятися. Після того, як ваше оголошення створено, ви можете перевірити його, використовуючи власне судження, або використовувати невелику групу цільових покупців, щоб протестувати ваше оголошення на предмет унікальності, стимулювання, довіри і запам’ятовування (люди будуть пам’ятати оголошення?).
Професійний вигляд
Навіть якщо ви працюєте з обмеженим бюджетом, ви можете створювати професійну друковану або банерну рекламу, використовуючи програмне забезпечення для настільних систем. І, якщо дозволяє ваш бюджет, подумайте про наймання професійних дизайнерів і копірайтерів, які можуть взяти ваше оголошення і перетворити його в те, що привертає увагу читача.
У друкованої та цифрової реклами є ще дещо спільне: у них є всього кілька секунд, щоб справити хороше перше враження, тому переконайтеся, що ви прямуєте цим рекомендаціям, щоб справити найбільший і найкращий вплив.

Нет комментариев